Család
A 2010-ben született egypetéjű nővérekből „a világ legszebb ikrei” lettek – Így néznek ki most a lányok
- Ava és Leah Clements a közösségi média szenzációi és topmodellek lettek.
- Gyors felemelkedésük a hírnév felé a 7. születésnapjukon kezdődött.
- Most tinédzserek, és elindították saját divatmárkájukat, a KAVEAH-t.
Az egypetéjű ikrek, Ava és Leah Clements olyan nyomot hagytak a közösségi médiában és a divatban, amelyre milliók figyeltek fel. Gyerekekből tinédzserekké váltak, és mostanra szépségükről, lendületükről és erejükről ismertek.
A 2010-ben Jaqi és Kevin Clements gyermekeként született Ava és Leah a gyermekkorból befolyásos tinédzserekké váltak, akiknek története a szépségről, az ambícióról és a rugalmasságról szól.
2017. július 7-én egy jelentős dátummal kezdődött a lányok rendkívüli utazása. Édesanyjuk, Jaqi, aki ma már a menedzserük, úgy döntött, hogy 7. születésnapjukon bevezeti őket a modellkedésbe. Ami ezután következett, az nem volt más, mint egy forgószél.
„Valahogy egyik napról a másikra elnevezték őket „A világ legszebb ikreinek”, és pillanatok alatt nagyon sikeres karriert futottak be” – emlékezett vissza Jaqi az ikrek weboldalán, ahol gyakran oszt meg friss híreket a hírnév felé vezető útjukról.
Az első kép, amit Jaqi megosztott az ikrekről, egy olyan fotó volt, amelyen a pár egyforma fehér csipkeruhát visel fekete kalapokkal. 7 év egymás mellett. #happybirthday #toyou #tome #tous” – írta akkor a büszke anyuka a közösségi feltöltés képaláírását.
Ez a sorsdöntő pillanat egy váratlan kalandhoz teremtette meg a terepet a divat és a közösségi média világában. Az ikrek feltűnő megjelenése gyorsan visszhangra talált a közönség körében világszerte, ami az Instagramon meteorikus felemelkedéshez vezetett.
„Alig több mint 2 hónap alatt a lányoknak megvolt az első 1000 követőjük. Aztán pontosan 3 hónappal azután, hogy elindítottam az Instagram-fiókjukat, elérte a 3000 követőt” – magyarázta Jaqi, akinek több mint 200 000 követője van ugyanezen a platformon.
Megdöbbentette, hogy az ikrek képei milyen gyorsan teret nyertek a platformon. Attól a naptól kezdve, hogy a professzionális fejképeket megosztották, Ava és Leah követőinek száma hét nap alatt 3000-ről 15 000-re nőtt, és végül több mint 2 millió követőre tett szert.
„Olyan volt, mint egy futótűz” – mondta Jaqi a gyerekek online jelenlétének gyors növekedéséről. El sem hitte, milyen gyorsan nőtt az ikrek Instagram-oldala. „Emlékszem, arra gondoltam… ez normális? Ez valami hiba? Holnap felébredek, és ezek a követők egyszerűen eltűnnek? Szinte túl szépnek tűnt, hogy igaz legyen” – mesélte Jaqi.
Elmondta, hogy bár kezdetben kezdő volt a közösségi médiában, elkezdte megfigyelni, hogy mi az, ami működik, a képek tekintetében, ami a leginkább felkeltette az emberek figyelmét. Megfigyelései alapján a lányok közös fotói kivételesen jól szerepeltek az interneten, szemben a szóló felvételeikkel.
Ava és Leah Instagram-fiókjának elindítása utáni első néhány hónapban az emberek megkérdezték Jaqit, hogyan sikerült rövid idő alatt ekkora követőtábort szereznie a lányainak. Az anyuka bevallotta, hogy az elején „NINCS ötlete”, mivel nem volt korábbi tapasztalata a közösségi médiaalkalmazás használatában.
A rajongó anyuka szerint Ava és Leah őszinte, szeretetteljes természete még inkább megkedveltette őket a rajongók és a kollégák körében. „A lányaim könnyűek és mindenkit szeretnek! Sőt, egy meghallgatáson vagy forgatáson 10 percig találkoznak egy új „barátommal”, és máris megkérdezik tőlem, hogy ez az új barát lehet-e az unokatestvérük” – panaszolta, kiemelve az ikrek melegszívű személyiségét.
Ez a bájos tulajdonság jól mutatja az ikrek gyors kapcsolatteremtő képességét, ami tovább növeli népszerűségüket. Ava és Leah karrierje azóta a közösségi médián túl is virágzott.
Olyan rangos kiadványokban szerepeltek, mint a Harper’s Bazaar Brazil, a Vanity Fair Italia, a Maven és az InStyle. A dinamikus duó emellett olyan ismert márkákkal is együttműködött, mint a Levi’s és a Converse, valamint olyan áruházakkal, mint a Macy’s és a Nordstrom.
Egy 2019. májusi interjúban Jaqi az ikrek sikeréről elmélkedett, mióta megnyitotta számukra az Instagram-oldalt. „Az elmúlt év nagyon szórakoztató és izgalmas volt Ava és Leah számára. Legyen szó privát vásárlási élményekről, a világ minden tájáról származó márkáktól kapott ajándéktárgyakról vagy a rajongókkal való közös fotózkodásról, a lányoknak eddig elképesztő élményben volt részük” – mondta a szerető anyuka.
Ava és Leah számára még fontosabbak azok a barátok, akiket az útjuk során szereztek. Sikereik ellenére Jaqi gondoskodik arról, hogy kiegyensúlyozott életet éljenek, a karrierjük mellett az oktatást és a normális gyermekkori tevékenységeket helyezik előtérbe.
Ha a lányok véletlenül az Instagramon keresztül be tudnak zsákolni egy fellépést, szeretett anyukájuk gondoskodik róla, hogy hétvégére vagy közvetlenül iskola utánra időzítse azt. Ezáltal Avának és húgának, Leah-nak nem kell kihagyniuk az órákat, de ha az ügynökségükön keresztül foglalnak munkát, anyukájuk gondoskodik arról, hogy a forgatáson legyen egy tanár, aki segít nekik az iskolai munkájukban.
Azokon a napokon, amikor dolgoznak, Ava és Leah az édesanyjukkal együtt két órára Los Angelesbe autóznak, ahol a legtöbb fellépésük van. Miután végeztek, Jaqi gyakran meglepi a lányait azzal, hogy ebédet vagy vacsorát szervez a Los Angeles-i barátaikkal.
„Azokon a napokon, amikor nem dolgoznak, iskolába járnak, majd általában úszóedzésre vagy táncórára mennek, vagy kint játszanak a barátaikkal a környéken” – magyarázta.
Az egyik ikerpár, Leah, még a Pottery Teen Barn által felújított személyes terébe is bepillantást engedett a követőinek. 2024 januárjában mutatta meg átalakított hálószobáját, amelyben fapadló, rózsaszín tapéta, hozzá illő ágyneművel, valamint néhány fehér bútor és rengeteg tárolóhely található.
A szakmai és magánéletük közötti kényes egyensúly a Clements család elkötelezettségét mutatja, hogy a hírnév örvényei közepette is megőrizzék a normalitás érzését.
A család azonban ijesztő kihívással nézett szembe, amikor Kevin Clementsnél, a lányok édesapjánál 2019-ben T-sejtes akut limfoblasztos limfómát diagnosztizáltak. Jaqi nyíltan beszélt férje egészségügyi gondjairól a gyerekek weboldalán, elmesélve a szörnyű telefonhívást, amit a család kapott Kevin diagnózisával kapcsolatban.
„Soha nem fogom elfelejteni az orvos hívását, miután leolvasta a CT-felvételt…„ A jó hír az, hogy ez nem vérrög, azonban találtunk egy csomót, egy nagy csomót, és sürgősen be kell feküdnie a kórházba” – emlékezett vissza.
Kezdetben azt hitték, hogy Kevin tüdőembóliában (vérrög a tüdejében) szenved. De kiderült, hogy ehelyett a rák egy agresszív formája volt. Ez a nehéz időszak közelebb hozta a családot egymáshoz, megerősítette a szívósságukat és az elszántságukat, hogy együtt nézzenek szembe az élet megpróbáltatásaival.
Ava és Leah, akkor 10 évesek, támogatták apjukat. 2020 februárjában a lányok a kórházban a szülőjükkel együtt készültek, mindketten arcmaszkot viseltek. Boldogok voltak, hogy láthatták őt.
Egy héttel később az ikrek ismét meglátogatták apjukat a kórházban, és a trió együtt pózolt, karjukat egymásba fonva. A lányok szerint jó nap volt látni szeretett édesapjukat.
Ugyanennek a hónapnak a végén Ava és Leah örült, hogy az apjuk otthon van, és vele együtt ünnepelhetik a különleges napot. Kevin, aki mostanra már túlélte a rákot, ekkor ünnepelte 40. születésnapját. A Kevin egészségével folytatott küzdelem kijózanítóan emlékeztetett az élet törékenységére, még akkor is, amikor az ikrek karrierje új magasságokba emelkedett.
Ava és Leah, akiknek egy testvérük is van, tinédzserként most új távlatokat fedeznek fel, mint divattervezők, Mary-Kate és Ashley Olsenhez hasonlóan. Van egy luxus tween márkájuk, a KAVEAH, amelyben kreativitásukat és vállalkozói szellemüket mutatják be.
A Clements-ikrek ma is ugyanolyan gyönyörűek, mint valaha. Fizikai vonásaik egyre nyilvánvalóbbá válnak, mert életük érett szakaszához közelednek.
Tizenévesként magasabbak, és szinte az anyjuk fölé tornyosulnak. Ráadásul a közösségi média influencerek még mindig a jellegzetes kinézetüket viselik: hosszú barna hajukat.
A fiatal modellek stílusérzéke is nyilvánvaló, különösen ruhamárkájukban. Néhány közösségi médiás feltöltésen a testvérek a KAVEAH ruháit viselik.
Ava és Leah története tovább bontakozik, újabb eredményeket és kihívásokat egyaránt ígérve, miközben a hírnév, a személyes fejlődés és a kreatív kifejezés kihívásai között navigálnak.